Elektroniczna skrzynka podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest środkiem komunikacji elektronicznej umożliwiającym przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub z wykorzystaniem profilu zaufanego, który jest odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym.

Aby złożyć tą drogą wniosek do Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Radomiu, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).

Założenie konta jest bezpłatne. Konto można założyć wchodząc na stronę www.epuap.gov.pl i postępując zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w serwisie.

Adres skrzynki Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Radomiu:

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/PSSERadom/